Kies het SanaDirect pakket voor een vast bedrag per maand dat bij jou past! Onze accountmanagers maken een afspraak met je om jouw wensen te bespreken en na overeenkomst gaan we aan de slag!

Je ontvangt van ons inloggegevens voor jouw persoonlijke online portal en een korte online rondleiding door het platform, die 24/7 voor jou bereikbaar is. Vervolgens kun je meteen aan de slag met het maken van je verkoopfacturen en het uploaden van je inkoopfacturen.

 

Al jouw gegevens staan veilig in jouw online omgeving. Zo heb je altijd alle belangrijke informatie van jouw onderneming en dus geen gestress meer bij bijvoorbeeld je belastingaangiften.

Eenvoudig upload je bonnen middels een app, automatisch komen ze in jouw boekhouding. Wij controleren of alle gegevens goed zijn en boeken het vervolgens in. Binnen 24 uur is jouw administratie weer up- to-date.

Heb je een bedrijfsrekening bij ABN-AMRO, ING, Rabobank, Knab of bunq dan wordt deze automatisch gekoppeld aan jouw online administratie! Middels het dashboard krijg je real time inzicht in je boekhouding. Onze adviseurs monitoren en adviseren.

Alle aangiften en jaarrekeningen worden door Sanacount verzorgd en toeslagen worden aangevraagd. Daar hoef je zelf niets meer voor te doen.

Salaris-, kasadministratie en/of je webshop koppelen aan jouw online administratie? Geen probleem! Jouw SanaDirect pakket kun je uitbreiden met Loonbox, Kassatellen en webshopconnector. Wij koppelen de administratie ook aan diverse andere lokale- en cloudoplossingen. Vraag jouw accountmanager naar de mogelijkheden.

 

Proactieve monitoring en verantwoording. Onze adviseur monitoren op basis van slimme Alerts continu je administratie. Mochten we kansen en, of bedreigingen zien dan ondernemen we meteen actie. Daarnaast maken we afhankelijk van het gekozen pakket minimaal één keer per jaar een afspraak om jouw jaarcijfers en aangiften te bespreken.

 

 

Onze focus ligt bij jou! We bespreken je persoonlijke en zakelijke doelen. Hoe sta je er nu financieel en fiscaal voor? Wat zijn je plannen voor het komende jaar? En wat is er nodig om dit te bereiken? Heb je meer (fiscale) advisering nodig? Geen punt, je pakket kan je makkelijk uitbreiden met ons Totaalplan. Wij staan voor je klaar om al jouw vragen te beantwoorden!

Geen verrassingen! Je betaalt een vaste gunstige prijs per maand en je krijgt waarvoor je betaald hebt. Geen uurtje factuurtje en geen facturen achteraf.

Nog even kort de voordelen op een rij

  • Eenvoudig in gebruik
  • Real time inzicht
  • Vaste prijs
  • Weer tijd voor ondernemen!
Iets voor jou? Vraag dan nu een offerte aan!

“Ik ben super blij met mijn SanaDirect pakket.
Eindelijk een eenvoudige en snelle manier om mijn administratie op orde te houden.

Elke factuur of bon scan ik direct in en stuur ik door! Sanacount doet de rest! Al mijn gegevens zijn makkelijk terug te vinden.
Prima overzichten, en heb je een vraag dan word je direct geholpen door een persoonlijk contactpersoon.

 

Ik krijg bij Sanacount echt het gevoel dat ze meedenken en ze mij ondersteunen bij mijn bedrijf. Ik kan het iedere ondernemer aanbevelen!”

Franklin Mijnhijmer- Franklin's ( Nijmegen)