Klachtenregeling Sanacount Bedrijfs- en Belastingadvies

Sanacount Bedrijfs- en Belastingadvies hecht veel waarden aan tevreden relaties.  We werken als team hard om de kwaliteit van onze dienstverlening zo hoog mogelijk te houden. Maar waar gewerkt wordt, kunnen echter fouten worden gemaakt en kunnen misverstanden ontstaan. Maar dat wil nog niet zeggen dat je alle fouten en misverstanden hoeft te accepteren.

Indien je ontevreden bent over een van onze medewerkers, over onze dienstverlening of wat voor aspect van onze organisatie dan ook, dan nodigen we je uit om ons dat zo snel mogelijk te laten weten. Je opmerkingen nemen wij zeer serieus en waar wenselijk zoeken we met je naar een passende oplossing.

Voor een snelle en zorgvuldige behandeling van je klacht vragen wij je klacht zo concreet mogelijk te omschrijven:

  1. Wat is de aard en de omvang van het probleem?
  2. Wat en/of wie betreft het?
  3. Hoe lang speelt het al?
  4. Heeft het zich één of meerdere keren voorgedaan?
  5. Gewenste oplossing / reactie

De klacht mag telefonisch, schriftelijk of persoonlijk worden gemeld. Onze Manager Hospitality en Happiness staat u graag te woord ze zal samen met jou zoeken naar een goede oplossing.