Het verhaal achter Sanacount

Het verhaal achter Sanacount

Sanacount is het belasting- en bedrijfsadvieskantoor dat is groot geworden onder de bezielde leiding van Ertuğ Koşmaci en Neşe Şenol. De droom die zij hebben heeft Sanacount gemaakt tot wie zij vandaag zijn. Samen met het team achter Sanacount staan zij voor duurzaamheid, innovatie en klantgerichtheid.  

Onze missie en visie

Wij helpen onze klanten, professionals en community om een duurzame (lange termijn) bijdrage te leveren aan onze maatschappij”.

Onze missie en visie

Wij helpen onze klanten, professionals en community om een duurzame (lange termijn) bijdrage te leveren aan onze maatschappij”.

Impact maken bij klanten

Sanacount wilt met de uitvoering van haar missie een impact maken op haar klanten, op de professionals en op de samenleving. Daar zijn de diensten van Sanacount op ingericht en op afgesteld. Wij zijn ons er van bewust dat wij een sociaal maatschappelijke verantwoordelijkheid hebben hierin en zetten ons er voor in dat onze diensten duurzaam zijn en bijdragen aan de prestaties van onze klanten en aan die van onze maatschappij. Dit dragen wij dan ook uit in onze missie en dat merk je als klant. 

Een tweeledige missie

De missie van Sanacount bestaat uit 2 onderdelen:

 

  1. Het duurzaam verbeteren van de prestaties van onze klanten zodat zij een geweldig bedrijf kunnen zijn, nu en in de toekomst.
  2. Het aantrekken, ontwikkelen, prikkelen, waarderen en behouden van professionals zodat zij als team kunnen samenwerken om zo het verschil te kunnen maken voor haar klanten en de samenleving (maatschappelijke betrokken).

Impact maken bij klanten

Sanacount wilt met de uitvoering van haar missie een impact maken op haar klanten, op de professionals en op de samenleving. Daar zijn de diensten van Sanacount op ingericht en op afgesteld. Wij zijn ons er van bewust dat wij een sociaal maatschappelijke verantwoordelijkheid hebben hierin en zetten ons er voor in dat onze diensten duurzaam zijn en bijdragen aan de prestaties van onze klanten en aan die van onze maatschappij. Dit dragen wij dan ook uit in onze missie en dat merk je als klant. 

 

Een tweeledige missie

De missie van Sanacount bestaat uit 2 onderdelen:

 

  1. Het duurzaam verbeteren van de prestaties van onze klanten zodat zij een geweldig bedrijf kunnen zijn, nu en in de toekomst.
  2. Het aantrekken, ontwikkelen, prikkelen, waarderen en behouden van professionals zodat zij als team kunnen samenwerken om zo het verschil te kunnen maken voor haar klanten en de samenleving (maatschappelijke betrokken).

Met aandacht voor jou

Sanacount zorgt ervoor dat jouw financiële huishouding op orde is en slim is ingericht om de juiste stuurinformatie te geven. Informatie die jou als ondernemer helpt de beste beslissingen te nemen. Wij voeren de administratie voor je en verzorgen de fiscale aangiften. Alles is gericht op een optimaal resultaat. De experts van Sanacount zij niet alleen specialisten in hun vak, zij kennen ook jouw branche op hun duimpje. Dat scheelt.

 

Proactief adviseren

Sanacount wil haar klanten proactief adviseren. Door voorop te lopen op het gebied van innovatie en automatisering en gebruik te maken van innovatieve software biedt Sanacount jou via een overzichtelijk dashboard 24/7 inzicht in real time cijfers. Zo weet jij altijd waar je aan toe bent én automatiseren wij een deel van jouw werk. Op deze manier hebben onze adviseurs meer tijd voor wat écht belangrijk is. Jou helpen geïnformeerde keuzes te maken gericht op de toekomst. 

De historie van Sanacount

Sanacount is opgericht in 2013 en in de tussentijd uitgegroeid van een bedrijf met twee ondernemers tot een krachtig team dat zich dag-in-dag-uit inzet voor haar klanten. Ertuğ Koşmaci en Neşe Şenol begonnen thuis op de zolderkamer en bedienden slechts een aantal administratieve klanten. Bij Ertuğ begon het al snel te borrelen en ontstond de behoefte om te gaan ondernemen en zo de klant beter van dienst te kunnen zijn. Na jarenlange ervaring in de accountancybranche wilde hij zijn klanten op zijn eigen manier bedienen.

Advies als hoogste meerwaarde

Wat direct duidelijk was is dat Sanacount zich wil onderscheiden door te werken vanuit persoonlijke aandacht, met een hoge kwaliteit van diensten én met de toevoeging van een gedegen advies waar de klant echt mee geholpen is. Sanacount gaat daarmee verder dan het doen van de boekhouding. Het meedenken over de behoefte van de ondernemer en adviseren over de doelstellingen van de ondernemer staat hierin centraal. Ook zaken als innovatie en automatisering staan bij Sanacount hoog op de agenda.

Met aandacht voor jou

Sanacount zorgt ervoor dat jouw financiële huishouding op orde is en slim is ingericht om de juiste stuurinformatie te geven. Informatie die jou als ondernemer helpt de beste beslissingen te nemen. Wij voeren de administratie voor je en verzorgen de fiscale aangiften. Alles is gericht op een optimaal resultaat. De experts van Sanacount zij niet alleen specialisten in hun vak, zij kennen ook jouw branche op hun duimpje. Dat scheelt.

Proactief adviseren

Sanacount wil haar klanten proactief adviseren. Door voorop te lopen op het gebied van innovatie en automatisering en gebruik te maken van innovatieve software biedt Sanacount jou via een overzichtelijk dashboard 24/7 inzicht in real time cijfers. Zo weet jij altijd waar je aan toe bent én automatiseren wij een deel van jouw werk. Op deze manier hebben onze adviseurs meer tijd voor wat écht belangrijk is. Jou helpen geïnformeerde keuzes te maken gericht op de toekomst.

De historie van Sanacount

Sanacount is opgericht in 2013 en in de tussentijd uitgegroeid van een bedrijf met twee ondernemers tot een krachtig team dat zich dag-in-dag-uit inzet voor haar klanten. Ertuğ Koşmaci en Neşe Şenol begonnen thuis op de zolderkamer en bedienden slechts een aantal administratieve klanten. Bij Ertuğ begon het al snel te borrelen en ontstond de behoefte om te gaan ondernemen en zo de klant beter van dienst te kunnen zijn. Na jarenlange ervaring in de accountancybranche wilde hij zijn klanten op zijn eigen manier bedienen.

Advies als hoogste meerwaarde

Wat direct duidelijk was is dat Sanacount zich wil onderscheiden door te werken vanuit persoonlijke aandacht, met een hoge kwaliteit van diensten én met de toevoeging van een gedegen advies waar de klant echt mee geholpen is. Sanacount gaat daarmee verder dan het doen van de boekhouding. Het meedenken over de behoefte van de ondernemer en adviseren over de doelstellingen van de ondernemer staat hierin centraal. Ook zaken als innovatie en automatisering staan bij Sanacount hoog op de agenda.

Sanacount in het nieuws

Thuiswerken door COVID-19 en een vaste reiskostenvergoeding. Hoe zit dat - BLogs - Nieuws - Sanacount

Thuiswerken door COVID-19 en reiskostenvergoeding. Hoe zit dat?

Sinds begin dit jaar zijn velen van ons thuis aan het werk. Een enkeling mag inmiddels weer een aantal dagen naar kantoor, maar de huidige omstandigheden stevenen af op een situatie waarin (deels of volledig) thuiswerken toch echt “het nieuwe normaal” zal zijn. Deze ontwikkeling roept een aantal vragen op. Eén hiervan (en een hele […]

Read More
Sanacount is genomineerd voor de Exact Cloud Award 2020 - Nieuws - Blogs - Sanacount

Sanacount genomineerd voor de Exact Cloud Award 2020

Innoveren doen we voor jou! Exact Cloud Award 2020 Hoera! Sanacount is genomineerd voor de Exact Cloud Award 2020! Vandaag werden we feestelijk verrast door het team van Exact, inclusief confetti en taart. We behoren tot de Top 10 kantoren van Nederland.  Innovatie en automatisering – Top 10 kantoren van NL De Exact Cloud Award wordt […]

Read More
Het UBO register is een feit! Wat betekent dit voor jou - Blogs - Nieuws - Sanacount

Het UBO register is een feit! Wat betekent dit voor jou?

Op 27 september 2020 is het UBO register geopend. Deze verplichting is onder meer van toepassing op bv’s, nv’s, stichtingen, verenigingen, v.o.f.’s, STAK’s, maatschappen, cv’s, ANBI’s en kerkgenootschappen. De hoofdlijnen van de inhoud van deze het UBO register lees je in deze blog. Wat is het UBO register en voor wie is dit relevant? UBO […]

Read More
Prinsjesdag 2020 de highlights - Blogs- Nieuws - Sanacount

Prinsjesdag 2020: De highlights

Prinsjesdag 2020: anders dan voorgaande jaren. Een aangepast programma, geen publiek in Den Haag en Koning Willem-Alexander spreekt de troonrede uit in de Grote Kerk in plaats van de Ridderzaal. Desondanks was het toch een feestelijke dag.    Ons team is op dit moment druk bezig om de Miljoenennota en Rijksbegroting 2021 door te nemen. […]

Read More
Vraag de SLIM subsidie regeling aan voor eind september - Nieuws - Blogs - Sanacount .png

Vraag de SLIM subsidie regeling aan voor eind september

Ben jij een mkb-onderneming en wil je de ontwikkeling van jouw personeel stimuleren én ondersteunen? Dan is de SLIM-regeling wat voor jou. Vanaf 2020 wordt er € 48 miljoen beschikbaar gesteld voor deze subsidieregeling. Wil je weten wat deze regeling inhoudt? Wat de voorwaarden zijn? En hoe je de regeling aanvraagt? Je leest het in […]

Read More
Niet betalende debiteuren vanwege coronacrisis Vraag tijdig de BTW terug! - Nieuws - Blogs - Sanacount

Niet betalende debiteuren vanwege coronacrisis? Vraag tijdig de BTW terug!

De coronacrisis brengt veel bedrijven in een lastige economische situatie. Met alle gevolgen van dien. Het is dan ook belangrijk om je financiën op orde te houden tijdens de coronacrisis. Je kunt als ondernemer te maken krijgen met facturen die niet worden betaald binnen de betalingstermijn. Hoe ga je om met niet betalende debiteuren? Belangrijk is om […]

Read More
Sanacount Corona (COVID-19) update - Blogs - Nieuws - Sanacount

Sanacount Corona (COVID-19) update: Noodsteunpakket voor ondernemers 2.0

Vanaf 1 juni 2020 worden door de overheid een aantal maatregelen tegen de verspreiding van het coronavirus versoepeld. Hiermee wordt ook het tweede noodsteunpakket voor ondernemers van kracht. Dit pakket is geldig van 1 juni tot 1 oktober. In deze blog willen we meer duidelijkheid geven over wie, waarvoor en hoe de financiële steunmaatregelen aangevraagd. […]

Read More
Sanacount Corona (COVID-19) update - Blogs - Nieuws - Sanacount

Sanacount Corona (COVID-19) update

Afgelopen week hebben we veel vragen gekregen van onze klanten en relaties die in zwaar weer zitten door de Corona maatregelen van het kabinet.  We merken vooral dat er veel onduidelijkheid is over wie voor welke financiële steunmaatregel in aanmerking komt en hoe deze kunnen worden aangevraagd. In deze blog willen we daar duidelijkheid over […]

Read More
Sanacount Corona COVID-19 - Blogs - Nieuws - Sanacount

Coronavirus: Je financiën op orde houden tijdens de crisis

Heel snel is het duidelijk geworden wat voor pijnlijke gevolgen het Coronavirus heeft voor het bedrijfsleven. De overheidsmaatregelen die getroffen zijn om het virus in te dammen hebben grote gevolgen voor veel ondernemingen. De overheid probeert de gevolgen waar mogelijk via fiscale maatregelen of garantiestellingen te verminderen. Ook de banken helpen mee door gelden te […]

Read More

Sanacount
media

Het belangrijkste nieuws op één plek


Sanacount media is dé plek waar jij jouw antwoorden vindt op je ondernemersvraagstukken. Van belangrijk nieuws tot recente ontwikkelingen op het gebied van strategie & leiderschap, technologie, fiscale regelgeving en personeel.

Sanacount Community

De kracht van samenwerken zit bij Sanacount diep in het DNA verankerd. Niet gek dat Sanacount insteekt op bij het met elkaar brengen en verbinden van haar klanten in de Sanacount Community.

Sana community goede doelen & sociale activiteiten

De Sanacount Community is ontstaan vanuit het verlangen mensen, ondernemers, bedrijven en organisaties met elkaar in contact te brengen en het maximale te halen uit deze kruisbestuiving. Sanacount kent haar klanten door en door en weet wat zij te bieden hebben. Door de verbindende factor te zijn worden klanten nog succesvoller in wat zij doen en halen het beste uit elkaar.

Geïnspireerd ⚽ door topsport

Het verbinden van processen, systemen en mensen doen we met veel passie. Hierdoor werken wij snel, slim en efficiënt. De kennis en expertise komt het beste uit de verf wanneer bij bedrijven die zich in een dynamische situatie begeven. Daar zorgt de verbinding van processen en systemen voor relevante stuurinformatie waardoor nieuwe en betere inzichten beschikbaar komen.

Op zoek naar een leuke baan?

Wij staan voor je klaar om samen jouw uitdagingen te bespreken en te kijken naar oplossingen voor je probleem

Op zoek naar een leuke baan?

Spreekt wat je over ons leest je aan en denk je dat jij ons team kunt versterken? Wij zijn regelmatig op zoek naar nieuwe mensen.

contact met sanacount 2