Leuk zo'n vaste prijs, maar geven jullie ook advies?
Natuurlijk adviseren wij jou! Onze adviseurs nemen op verschillende momenten je financiële positie onder de loep. Vanuit ons digitaal platform krijgen we tijdig signalen bij afwijkingen en volgen deze op. Daarnaast kijken we periodiek naar de status van jouw onderneming. Bij wijzigingen in de wet- en regelgeving controleren wij of dit van toepassing is op jouw situatie en waar fiscaal voordeel behaald kan worden. Zo zorgen wij ervoor dat je altijd up-to-date bent en blijft groeien als ondernemer. Neem contact met ons op voor meer informatie.

Is overstappen niet lastig en een hoop gedoe?
Dankzij onze kosteloze overstapregeling ben je ervan verzekerd dat jouw administratie goed overgezet wordt naar Sanacount. Ook de nog openstaande zaken bij jouw huidige boekhouder, kunnen na afronding hiervan eenvoudig worden toegevoegd aan jouw online administratie.

Online boekhouding? Wat moet ik mij daar bij voorstellen?
Online samenwerken is veilig, nauwkeurig en betrouwbaar. Ons platform maakt het mogelijk je boekhouding met een gerust hart aan ons uit te besteden, terwijl je nog steeds op elk moment van de dag bij je cijfers kunt. Je scant je documenten en mailt ze naar ons online systeem, het systeem verwerkt deze automatisch. Onze medewerker controleert en boekt de documenten in en doet de btw-aangifte. Ons online platform haalt je een hoop werk uit handen en je cijfers zijn altijd up-to-date.

Voor wie zijn de vaste pakketten geschikt?
Onze pakketten zijn er voor alle ondernemers: van ZZP-er tot MKB. Voor ondernemers die  bewust kiezen om hun boekhouding, fiscale aangiften en eventueel de loonadministratie niet zelf te doen. Voor elke ondernemer hebben we een op maat gemaakt pakket. Als ondernemer houdt je hierdoor tijd over voor waar je goed in bent, het ondernemen.

Is online administratie enkel online of komt er ook nog menselijk contact aan te pas?
Wij zijn dan wel een kei met cijfers, maar jij bent voor ons geen nummer! Een persoonlijke relatie met onze klanten is voor ons erg belangrijk. We verwerken zoveel mogelijk jouw administratie online, maar zijn verder gewoon voor jou bereikbaar om al jouw vragen te beantwoorden. Doordat we gebruik maken van dit digitale platform houden wij meer tijd over om jou persoonlijk te blijven adviseren.

Heeft u een andere vraag? Neem contact met ons op, onze medewerkers staan voor u klaar!